Czasem zdarzają się takie "chwile" (oby tylko chwile) w życiu, iż nasza mobilność jest znacznie ograniczona. W moim przypadku jest to związane z kontuzją sportową, ale o tym będzie w osobnym wpisie. Wtedy wykonanie najprostszych czynności jest znacznie utrudnione, a czasem wręcz niemożliwe. Bez wątpienia należą do nich większe zakupy. Na szczęście tutaj przychodzi nam z pomocą internet i zakupy z dowozem pod same drzwi. A więc dzisiaj będzie o sklepie Barbora.pl.
O sklepie
Właścicielem sklepu Barbora jest Grupa Maxima, operator sieci handlowych w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz Bułgarii oraz dobrze znanych w Polsce sieci sklepów Stokrotka. Póki co zasięg działalności nowego sklepu jest ograniczony do okolic Warszawy i Trójmiasta. Jednakże wkrótce ma to się zmienić na lepsze.
W sklepie Barbora można nabyć różnego rodzaju żywność (w tym warzywa i owoce, a nawet świeże pieczywo), a także kosmetyki, środki czystości, artykuły dla dzieci czy produkty dla zwierząt.
Ceny w nim znacząco nie odbiegają od "tradycyjnych" supermarketów, a w każdym tygodniu pojawia się pula produktów promocyjnych. Sprawia to, iż oferta sklepu jest atrakcyjna finansowa, zwłaszcza, jeżeli część naszego koszyka wypełnią produkty w obniżonej cenie (czasem ich ilość jest ograniczona i ulega wyczerpaniu, ale w większości przypadków udało mi się je zakupić zgodnie z planem).
Proces zakupu
Aby złożyć zamówienie trzeba najpierw się zarejestrować. Na szczęście zajmuje to tylko chwilę. Zaś po tym wystarczy już tylko wybrać potrzebne produkty oraz dogodną datę i godzinę dostawy (od 7.00 do 22.00). W moim przypadku nie było z tym problemów. Dokonując zamówień w piątkowe popołudnia miałem do wyboru cały sobotni przedział godzin i zwykle korzystałem z tych rannych. Aby nasze zamówienie było przyjęte do realizacji trzeba za nie zapłacić (dostępne formy płatności to przelew bądź karta). Warte podkreślenia jest to, iż minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł, a dostawa póki co jest bezpłatna. Czasem zdarza się, iż zabraknie któregoś z zamówionych produktów (u mnie było to pojedyncze przypadki o wartości kilku złotych) . W takim przypadku otrzymamy zwrot nadpłaconej kwoty w ciągu 5 dni. Wszystko pakowane jest w firmowe tory papierowe, a ich łączny koszt to tylko 2 zł.
Promocje
Oprócz wspomnianych wyżej promocji związanej z produktami można uzyskać atrakcyjne rabaty w postaci kuponów. Już na samym początku, dla nowego klienta, przeznaczone jest aż 25 zł rabatu. W moim przypadku taki rabat został przyznany już po raz trzeci, co znacznie obniża koszt zakupów. Dodatkowo można liczyć na darmowy upominek w postaci firmowej czekolady. Jest to miła forma podziękowania od sklepu za obdarzone zaufanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz